دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ |۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 8, 2024
امر به معروف

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان: گفت: قدرت و عقلانیت دو بال امر به معروف و نهی از منکر به شمار می روند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، علی شجاع‌حیدری طی سخنانی در نشست خبری با بیان این که شعار هفته اول محرم، امر به معروف و نهی از منکر، نهضت حسینی و گفتمان زینبی است، اظهار داشت: هم در نگرش فرهنگی بانوان جامعه و هم دیگر اقشار باید کاری کنیم که زمینه لازم برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر فراهم شود.

وی با بیان این که قدرت و عقلانیت دو بال امر به معروف و نهی از منکر به شمار می روند، گفت: از جمله برنامه‌های هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان کرمان می توان به انجام تبلیغات محیطی، معرفی فعالان مردمی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر، دیدار با خانواده شهدا و نیز گردهمایی مبلغین فعال در این عرصه اشاره کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، انتشار ویژه نامه خط معروف و هم‌اندیشی علمی دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه را از دیگر برنامه‌های هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و افزود: برگزاری همایش بانوان زینبی، نشست با مداحان، مسابقه کتابخوانی در سطح کشوری و دیدار با علما از دیگر برنامه‌های این هفته می باشد.

وی با تأکید بر این که نظارت همگانی در جهت سالم سازی جامعه یکی از اهداف امر به معروف و نهی از منکر است، خاطرنشان کرد: احیای امر به معروف و نهی از منکر در واقع تأسی به سیره سیدالشهدا(ع) است و ما باید در این خصوص هر چه در توان داریم برای رضای خدا و حفظ دین بکار گیریم.

شجاع حیدری همچنین گفت: مردم می‌توانند گزارشات و نظرات خود را در رابطه با منکر در همه عرصه‌ها از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۰۱۸۱۳۷۲۰۹ ارائه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha